IdéActive BV ICT, uw automatiseringspartner
Help ons onze dienstverlening te verbeteren
IdéActive BV zet zich in voor een optimale klanttevredenheid. Mocht er zich een situatie voordoen waarbij u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van (een medewerker van) IdéActive BV dan verzoeken wij u om dit te melden bij ons.
1. Wij verzoeken u uw klacht eerst te melden en door te spreken met uw vaste contactpersoon bij IdéActive BV.
2. Mocht u er met uw vaste contactpersoon niet uitkomen neem dan contact op met IdéActive BV en vraag naar de Service-coördinator.
3. Mocht u er telefonisch niet uitkomen dien uw klacht dan schriftelijk in (per post, zie hieronder). Indien gewenst kunt u eveneens een reactie per email versturen. Geef dan in het onderwerp aan dat het een klacht betreft. Wij zullen de ontvangst van de klacht per email bevestigen. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
IdéActive BV, t.a.v. service-coördinator, Kruisstraat 56, 6411 BW Heerlen, Nederland
046-420 0771 (vanuit het buitenland +31 46 420 0771); telefonisch bereikbaar maandag-vrijdag van 09.00 tot 17.30
Adres
IdéActive B.V.
Kruisstraat 56
6411 BW Heerlen
Uren
We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.30 uur.
Bezoek alleen op afspraak