IdéActive BV ICT, uw automatiseringspartner

 

Help ons onze dienstverlening te verbeteren

IdéActive BV zet zich in voor een optimale klanttevredenheid. Mocht er zich een situatie voordoen waarbij u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van (een medewerker van) IdéActive BV dan verzoeken wij u om dit te melden bij ons.

1. Wij verzoeken u uw klacht eerst te melden en door te spreken met uw vaste contactpersoon bij IdéActive BV.

2. Mocht u er met uw vaste contactpersoon niet uitkomen neem dan contact op met IdéActive BV en vraag naar de Service-coördinator.

3. Mocht u er telefonisch niet uitkomen dien uw klacht dan schriftelijk in (per post, zie hieronder). Indien gewenst kunt u eveneens een reactie per email versturen. Geef dan in het onderwerp aan dat het een klacht betreft. Wij zullen de ontvangst van de klacht per email bevestigen. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

 

IdéActive BV, t.a.v. service-coördinator, Kruisstraat 56, 6411 BW Heerlen, Nederland

046-420 0771 (vanuit het buitenland +31 46 420 0771); telefonisch bereikbaar maandag-vrijdag van 09.00 tot 17.30 

info@ideactive.nl

Adres

IdéActive B.V.

Kruisstraat 56

6411 BW  Heerlen

Uren

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.30 uur.

Bezoek alleen op afspraak

Social